PRIORITY STÄRKER SITT CORPORATE REPUTATION-ERBJUDANDE MED JONAS SÖDERGREN
Med ett långt förflutet som byråchef, planner och varumärkesstrateg har Jonas Södergren bistått kunder med att förstärka sitt anseende och öka värdet på sina varumärken. Nu tillträder han rollen som Head of Brand and Corporate reputation på Priority.
PUBLIC AFFAIRS-EXPERTEN ANNICA HOLMBERG TILL PRIORITY
Annica Holmberg, med drygt trettio års erfarenhet inom kommunikation och samhällsfrågor, började förra veckan som Head of Public Affairs & Public Relations.
NÅ UT MED ÅRETS RESULTAT!
En välproducerad årsredovisning är en nyckelfaktor i kommunikation gentemot nuvarande och blivande intressenter. Tillsammans med er skapar vi en intressant och kärnfull årsredovisning som effektivt kommunicerar årets milstolpar, höjdpunkter, framtidsvisioner och riktning.
BEVARA GASELLEN
En studie från svenskt näringsliv visar att 87 % av svenska företag inte växer. Gasellföretag prisas för sin tillväxtresa – men vad händer när man behöver utvärdera på nytt och hitta sätt att fortsätta tillväxtresan? Priority har tagit fram två gratis erbjudanden för Gasellvinnare, där vi granskar och analyserar nuläget och förbättringsmöjligheter.
PRIORITY SESSIONS I TRE DELAR
Priority Sessions är vårt seminariekoncept där vi delger insikter, kunskaper och inspiration om ämnen som vi arbetar med, ämnen som intresserar oss och som är nyttiga för våra kunder att veta mer om.
HUR MÅR DITT ARBETSGIVARVARUMÄRKE?
Att utvärdera din företagskultur och hur du stärker ditt varumärkes attraktionskraft på arbetsmarknaden är avgörande i osäkra tider. Det är viktigare än någonsin för företag att vara tydliga och specifika i sitt arbetsgivarerbjudande för att överleva.
PRIORITY STÖTTAR SVENSKA BANKFÖRENINGEN I NATIONELL KAMPANJ MOT BEDRÄGERIER
Bedrägerier är ett stort problem i Sverige och äldre är ofta särskilt utsatta. Den nationella kampanjen "Svårlurad!" är utvecklad av Priority på uppdrag av Svenska Bankföreningen och Svenska Banker.