HUR MÅR DITT ARBETSGIVARVARUMÄRKE?

Att utvärdera din företagskultur och hur du stärker ditt varumärkes attraktionskraft på arbetsmarknaden är avgörande i osäkra tider. Det är viktigare än någonsin för företag att vara tydliga och specifika i sitt arbetsgivarerbjudande för att överleva.

Covid-19-pandemin har förändrat allt för både varumärken och arbetsgivare. Företag som lyckas bygga starka arbetsgivarvarumärken inser snabbt vikten av intern samordning, tydliga värderingar och ledarskap som sätter riktningen för en stark företagskultur anpassad till det ”nya normala”. Många organisationer ser nu över hur man kan arbeta mot ett starkt internt varumärke som skapar medvetenhet om vilka de är, vad de står för och fördelarna med att arbeta med dem.

Vi hjälper ditt företag att ta ett steg mot ett starkt arbetsgivarerbjudande och varumärke. Du får en tydlig och djupgående analys genom intervjuer, workshops och datadrivna insikter som effektivt kartlägger styrkor och förbättringspunkter för arbetsgivare – alltid i linje med företagets övergripande verksamhet, mål och varumärke. Resultatet är en effektiv handlingsplan och prioriteringslista över vad din organisation vill, kan och bör agera efter, samt vad som behöver kommuniceras. Den innehåller också en checklista över utveckling och förbättringsområden.

Intresserad? Kontakta oss så berättar vi mer om hur du tar ditt arbetsgivarvarumärke till nästa nivå!

Föregående
Föregående

PRIORITY SESSIONS I TRE DELAR

Nästa
Nästa

PRIORITY STÖTTAR SVENSKA BANKFÖRENINGEN I NATIONELL KAMPANJ MOT BEDRÄGERIER