SKAPA TRYGGHET MED MEDIETRÄNING
Att ha medievana talespersoner inom företaget är en förutsättning för en extern mediebild som bygger trovärdighet. Det skapar även en intern trygghet och möjligheter att styra bilden om företaget såväl innanför och utanför företagets väggar.
DIGITAL MARKETING-TRENDER 2024
Förstapartsdata är the name of the game. När cookie-döden närmar sig och tillgången till tredjepartsdata fortsatt reduceras genom nya regelverk blir egeninsamlad data ännu viktigare. Att göra insatser som aktivt samlar in förstapartsdata (t.ex. email-adresser) som senare bearbetas med hjälp av retargetinginsatser kommer bli ännu vanligare.
TRENDER INOM AI 2024
Den explosionsartade utvecklingen av AI- genererad video kommer 2024 förändra hur företag kommunicerar och marknadsför sig. Behöver du en specifik videosekvens som inte finns som stockfilm? Under 2024 närmar vi oss att AI-video blir lika självklart som att bildgoogla.
SÅ GÖR DU EN TILLTALANDE ÅRSREDOVISNING
Finansiella rapporter är inte bara en nödvändighet för många bolag. Det är även ett ypperligt tillfälle att kommunicera med befintliga intressenter och attrahera intresse från nya investerare.
FRAMGÅNGSRIK PR I EN DIGITAL ERA
PR och kommunikation har genomgått en revolutionär förändring det senaste decenniet. Det traditionella synsättet på public relations har omvandlats i grunden av den digitala erans ankomst, och framgångsrika PR-strategier kräver nu en helt ny uppsättning verktyg och metoder.
UPPFYLLER DIN WEBBPLATS DE NYA TILLGÄNGLIGHETSKRAVEN?
Det finns en ny tillgänglighetslag som träder i kraft för att förbättra den digitala tillgängligheten, särskilt för personer med funktionsnedsättning.