SKAPA TRYGGHET MED MEDIETRÄNING
Martin Nunes Martin Nunes

SKAPA TRYGGHET MED MEDIETRÄNING

Att ha medievana talespersoner inom företaget är en förutsättning för en extern mediebild som bygger trovärdighet. Det skapar även en intern trygghet och möjligheter att styra bilden om företaget såväl innanför och utanför företagets väggar.

Läs mer
DIGITAL MARKETING-TRENDER 2024
Linnea Anckers Linnea Anckers

DIGITAL MARKETING-TRENDER 2024

Förstapartsdata är the name of the game. När cookie-döden närmar sig och tillgången till tredjepartsdata fortsatt reduceras genom nya regelverk blir egeninsamlad data ännu viktigare. Att göra insatser som aktivt samlar in förstapartsdata (t.ex. email-adresser) som senare bearbetas med hjälp av retargetinginsatser kommer bli ännu vanligare.

Läs mer
TRENDER INOM AI 2024
Linnea Anckers Linnea Anckers

TRENDER INOM AI 2024

Den explosionsartade utvecklingen av AI- genererad video kommer 2024 förändra hur företag kommunicerar och marknadsför sig. Behöver du en specifik videosekvens som inte finns som stockfilm? Under 2024 närmar vi oss att AI-video blir lika självklart som att bildgoogla.

Läs mer
SÅ GÖR DU EN TILLTALANDE ÅRSREDOVISNING
Alva Ohlsson Alva Ohlsson

SÅ GÖR DU EN TILLTALANDE ÅRSREDOVISNING

Finansiella rapporter är inte bara en nödvändighet för många bolag. Det är även ett ypperligt tillfälle att kommunicera med befintliga intressenter och attrahera intresse från nya investerare.

Läs mer
FRAMGÅNGSRIK PR I EN DIGITAL ERA
Alva Ohlsson Alva Ohlsson

FRAMGÅNGSRIK PR I EN DIGITAL ERA

PR och kommunikation har genomgått en revolutionär förändring det senaste decenniet. Det traditionella synsättet på public relations har omvandlats i grunden av den digitala erans ankomst, och framgångsrika PR-strategier kräver nu en helt ny uppsättning verktyg och metoder.

Läs mer