BLI EN AKTÖR ATT RÄKNA MED

I dagens dynamiska affärsvärld har anseende seglat upp till att bli en tydlig indikator av värde och potential. Ett starkt rykte kan fungera som en kraftfull särkskiljare som driver konkurrensfördelar och attraherar möjligheter. Corporate Reputation omfattar hur företag uppfattas av sina intressenter, kunder, anställda, investerare, partners och allmänheten.

Anseendet speglar de kollektiva uppfattningarna av aktörens integritet, etik, värderingar och beteende på marknaden. Ett positivt rykte är en strategisk tillgång som bidrar till varumärkeslojalitet, förtroende och långsiktiga relationer med intressenter.  

ANSEENDE FÖR VAD?

Identifiera, utveckla och kommunicera värdet av ditt erbjudande och hur det påverkar samhälle och bransch. Bli en aktör som skapar värde.

  • Kommunikationsplan

  • Investerarpresentation

  • Budskapsplattform

  • Visuell identitet

  • Finansiella rapporter

  • Presentationsmaterial

  • Webbdesign

  • Kampanjutveckling

ANSEENDE HOS VILKA?

Förstå vad som driver era intressenters förtroende och vilka insatser som krävs för att befästa en position som gör skillnad. Gör rätt insats till rätt målgrupp.

  • Priority FAMA™️

  • Målgruppsanalys

  • Medieanalys

  • Design-audit

  • Kanalstrategi

  • Omvärldsanalys

  • Medierelationer

ANSEENDE I VILKET SYFTE?

Skapa och etablera ett varumärke som växer och utvecklas. Bli en aktör som står stadigt när det blåser och är målmedveten i sin riktning framåt.   

  • Go-to-market strategi

  • Påverkansarbete

  • Kanalstrategi

  • Medieträning

  • Konceptutveckling

  • Positionering

  • Prisstrategi

FRån analys till resultat med Priority FAMA™️

Vi jobbar strategiskt från analys till resultat och utvärdering. Priority FAMA™️ är en mätmetod specifikt framtagen för nollmätning av företag och aktörers Corporate Reputation. Mätmetoden klargör var ni står idag och vad som krävs för att skapa ett anseende som gör skillnad. Resultaten av mätningen är en effektiv vägvisare till ett rykte som driver tillväxt och ett viktigt redskap för utvärdering. Hör av er om ni vill få nycklarna till ett bättre anseende!

TRE AVGÖRANDE BESTÅNDSDELAR FÖR ETT FRAMGÅNGSRIKT VARUMÄRKE

Vi skapar effekt och långsiktiga resultat genom strategisk kommunikation, design och affärsutveckling som kompletterar varandra till en helhet som gör skillnad. Vi hjälper er att etablera ett varumärke som tar avstamp i hela bolaget och vi guidar er till att bli en aktör som använder ert renommé som verktyg för att växa.

Många bolag hamnar i ett “business as usual”-mindset.
Genom att kontinuerligt utvärdera sin affärsstrategi och analysera sina möjligheter undviker man risken att stagnera och hindrar konkurrenter från utrymme och marknadsandelar.

HÅLL DIN STRATEGI RELEVANT

Företag med en tydlig och enhetlig identitet har både större möjligheter att utvecklas och mer förtroende gentemot sina målgrupper. Skapa igenkänning och trovärdighet med en identitet som positionerar och stärker ert erbjudande.

BYGG EN STARK IDENTITET

Att etablera trovärdiga kanaler gentemot sin publik är A och O för att kunna bedriva effektiv kommunikation. Vare sig det handlar om press, hemsida, nyhetsbrev eller sociala medier är strategisk kommunikation en förutsättning för ett starkt varumärke.

KOMMUNIcera medvetet