PRIORITYS AFFÄRSMODELL UPPMÄRKSAMMAS I BRANSCHPRESS

Branschkännaren och chefredaktören Rolf van den Brink på Dagens Opinion besökte förra veckan vårt kontor på Skeppsbron 24 för ett längre samtal med VD Erik Tillberg.

På dagordningen stod Prioritys unika erbjudande med transaktionskommunikation, konceptutveckling, design- och strategiarbete. Läs mer i Veckans Brief om vårt arbete med Hemnets rekordaffär, utvecklingen av Mattias Dahlgrens nya vegetariska krogsatsning Rutabaga och de återkommande produktionerna för ÅFs hållbarhetskommunikation.

Från artikeln ”Hemma hos doldisen Priority” (Veckans Brief, 20170203):

”Jag har länge brunnit för en kombination av affärsanalys/strategi, kommunikation och design. Nu har vi affärsstrateger, kommunikatörer, designers och formgivare. Vår modell är att jobba i gemensamma team och serva kunderna i hela kedjan från affärsutveckling till genomförande. VI brinner för det här, men tycker att vi är relativt ensamma i marknaden.”